Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Het onderstaande e-mail had ik gestuurd aan blad Satelliete Maar omdat snel antwoord wel hebben plaats ik hem ook hier. Lees het onderstaande e-mail goed door, als je antwoord op me vraag weet? geef het a.u.b zo snel mogelijk door. Beste Satellite Redactie. Ik heb een vraag, Ik heb een Philips DSX 7071 ontvanger (zie foto) die heb ik laatst laten patchen, en dat is goed gelukt. Maar ik heb vraag, ik wil die data/internet zooi niet in me hebben hebben alleen TV en Radio programma's. Nu heb ik na de patch een hoop instellingen extra er bij (in het menu in signaalsterkte/antenne instellen) Nu komt me echte vraag er staat ook pid 206 en tid 1 199 en tid 2 198 Weten jullie de waarde waar ik dat het beste op kan zetten? Zo dat ik alleen TV & Radio in me programma's heb en geen andere zooi. Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen? Met vriendelijke groet van Ron C.P.J Overtoom een trouwe lezer van jullie blad.
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Hallo Ron, Voor jouw ontvanger zijn op internet kant en klare frequentielijsten zonder al de "zooi" beschikbaar. Kijk hiervoor eens op: www.zeguers.be Deze lijsten kun je zelf in de ontvanger zetten. Of je vraagd degene die jouw ontvanger heeft gepatched dit even voor je te doen. Succes.
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Hartelijk dank voor je antwoord, ik wacht ook even tips van de andere lezers af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen