rongogo Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Wat heb ik allemaal nodig om mijn hdd extern met externe voeding te maken, en hoe aan te sluiten. Wat heb ik: Ik heb een orgineel hdd kabeltje, een 12v gestuurd relai (220v). Een oude voeding van een pc, eventueel een oude scusie voeding. Een hd bracked, en natuurlijk een goedgekeurde hdd (is een niet goedgekeurde met een externe voeding wel mogelijk?) Ik wou gewoon de stuurstroom 12v voor het relai pakken van het externe voedings kabeltje met filter (welke kleuren moet ik gebruiken) , om vervolgens de externe(oude pc voeding te schakelen) Of als iemand anders tips of mogelijkheden heeft om dit op een andere manier uit te voeren is dat van harte welkom Reden om dit zo te maken is, dat ik mijn harde schijf dan mee kan nemen naar vrienden en bekenden. Bij voorbaat dank Rongogo
rongogo Geplaatst: 15 december 2002 Auteur Geplaatst: 15 december 2002 Ik heb al hulp via Pm, ik laat later wel meer horen hoe het vetlopen is. greets Rongogo
Ron Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Misschien is het handig als iemand hier een eenvoudige tekening van maakt, zodat ook de minder (elektro)technische mensen onder ons snappen hoe dat werkt. PM is leuk maar daar leert niemand wat van helaas. Groetuh, Tox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen