Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 He Allemaal, Vorige week bracht iemand in dit forum Cypos (www.cypos.de) naar voren als provider voor Internet via de Sat. Het ziet er goed uit: voor 29,95 heb je 1 gig download via prioriteit 2-3 en daarna onbeperkt via prioriteit 1. Alleen, en ik weet niet of dat aan mijn kennis over deze materie ligt, kan ik er bij hun niet uitkomen of dit via de Astra Sat gaat. (Of is SkyDSL per definitie Astra) Ik heb hun dit ook al gevraagd, maar geen antwoord gekregen. Dat roept vraagtekens op. Kent iemand van jullie deze provider ? Ze roepen stoere taal: tot 4000 kbit/sec Ik hoor 't graag van jullie ! Groet Arnout
Gast geba Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Ik heb ook een emailtje gestuurd aan Cypos (zeer snel antwoord) en het gaat niet via de Astra satelliet maar via de Telekom 2D satelliet. Waar die zit zal vast wel ergens op dit forum te vinden zijn. Daarna heb ik nog een email gestuurd aan BySky met de mededeling dat ik zeer geïnteresseerd ben in een abo bij hun maar dat een downloadlimiet van 500 MB per maand toch echt wel absurd laag is. Daarop kreeg ik het antwoord dat BySky vanaf half december (dus eerdaags) een abo zonder downloadlimiet gaat aanbieden! Mocht dit een beetje interessant zijn dan ga ik toch daarvoor kiezen, via Cypos houdt moet er toch weer een schotel bij (nadeel). Verder ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar wat gebruikerservaringen van Cypos. Iemand? Groet, Gé.
Gast Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 OK thanx voor je info. Ik wil eigenlijk geen tweede schotel op mijn dak. Dus het moet via de Astra. Er blijven m.i. dus 3 opties over: -Bysky -EOL -Netsystem Hoe zijn jullie meningen over EOL en Netsystem ? Ik ben overigens benieuwd van zo'n abbo van Bysky gaat kosten voor onbeperkt downloaden. 'k vind ze nu al niet goedkoop namelijk.... Greetz Arnout
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen