Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 Enige tijd geleden kon ik de voor mijn benodigde informatie opvragen bij powersoft.demon. Deze site was niet meer te openen,alleen zwart beeld. Heden is hij weer te openen, maar wordt er een naam met password gevraagd. Mijn vraag is nu, Is dit de Powersoft van voorheen. ??? Indien ja hoe en welke gevraagde gegevens in te voeren.??
Gerdy Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Chitta: <strong>Enige tijd geleden kon ik de voor mijn benodigde informatie opvragen bij powersoft.demon. </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Deze site ken ik persoonlijk niet maar ik durf veronderstellen dat dit niet de énige site was waar je "de voor jou benodigde informatie kon vinden" (en nu geen toegang meer hebt). Kijk een goed bij "Links" dààr vindt je wel ergens vast en zeker alles wat je nodig hebt... Gerdy
Aanbevolen berichten