Ga naar inhoud


[Strong] Strong en canal+


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb de nieuwe secakeys van december op mijn goldcard gezet.....nu krijg ik WEL beeld op de normale zenders maar NIET op Canal+ (hooguit 5 seconden en dan komt er een vermelding ; steek kaart in decoder) wie weet waar dit aan zou kunnen liggen???

Link naar reactie
Delen op andere sites


het gaat om de strong 8ooo....ik heb meerdere files gedownload en op mijn kaart gezet...nu krijg ik wel beeld op b.v. Rtl4 enz, maar als ik dan overschakel naar Canal+ dan krijg ik maar 5 tot 10 seconden beeld en dan krijg ik de melding "steek kaaart in decoder"...het ligt niet aan de Files want die heb ik ook op een andere decoder geprobeerd en daar was er geen probleem mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met precies hetzelfde probleem, alleen niet bij een strong.

Ik vindt dit uitermate vreemd, omdat ie het eerst wel altijd gewoon gedaan heeft.

 

Ik laat hier liever de orginele firmware in omdat ie niet van mij is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook mc 2003 er op staan, mooi geen beeld bij ò.a. Premiere, en als ik via multicamedit mijn kaartje wil proggen dan al helemaal geen beeld, trouwens dit gaat vlgs. mij ook niet met een infinty USB daar je dus in Phoenix een com poort moet aangeven.Ik wil best elke dag updates via k*b* maar het moet wel werken graag. Geef eens een duidelijke uitleg want ik kom er niet uit.

 

gr.

 

Shimai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...