boes80 Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Hoe kan ik een film die in avi formaat op mijn pc staat, in full screen op mijn tv krijgen. Ik krijg film wel te zien met mediaplayer 9 op de tv alleen het formaat is te klein, alleen een rechthoek midden in het beeld, het omschakelen naar full screen in mediaplayer lukt het wel op pc scherm om volledig beeld te krijgen maar niet op de tv. Heb ik ook nog divxplayer2.0 geprobeerd maar deze geeft helemaal geen beeld op de tv. Wie weet er raad??
Gast Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 zet je scherm resolutie eens op 800x600 of heb je dat al gedaan?
frozen-sky Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Wat voor een video kaart heb je? Probeer eens de laatste driver. Misschien dat die wel fullscreen support heeft op de TV uitgang. Pal heeft een resulotie van iets kleiner dan 800 bij 600, dus vaak werkt het goed om die resolutie te gebruiken (zoals benzie al poste) Zelf gebruik ik mplayer, dat gaat perfect. Maar ik weet niet of mplayer voor windows bestaat. Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
boes80 Geplaatst: 15 december 2002 Auteur Geplaatst: 15 december 2002 omzetten naar 800 x 600 werkt niet, ik heb wel volledig beeld op mijn pc, maar bij mijn tv out op mijn gforce2 kaart, blijft hij klein beeld geven op de tv, misschien is er een andere divx player waar je dit bij kunt instellen???
teppe Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 ik denk dat je instellingen fout staan kijk eens of je tv out ingestelt staan op pal als hij op nstc staat dan heb je geen volledig scherm op je tv vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen