Satlux Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Hallo, Ik heb een probleem met een irdeto cam. Deze valt na 10 minuten weg en blijft daarna ook wegvallen als je hem er weer instopt. Deze cam heb ik op 4 veschillende irdeto ontvangers geprobeerd. Type of software nr : 2.3 v13f Wie heeft er een tip ? Greetz, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
dighunter Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Heel veel kans dat dit een temperatuursfout is! Heb gelijkaardige fout gehad. Eens proberen het cammetje te koelen. Wanneer hij uitgevallen is eens uit de ontvanger nemen, FF goed koelen en terug insteken. Normaal gezien moet hij nu terug werken. Ik heb dit probleem verholpen door een klein ventilatortje in de ontvanger in te bouwen die rechtstreeks op de CAM blaast. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Satlux Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Geplaatst: 16 december 2002 Oke ga eens proberen. Dank je !! Greetz, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
dighunter Geplaatst: 20 december 2002 Geplaatst: 20 december 2002 En? Werkt het? ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen