Gast Geplaatst: 22 april 2002 Geplaatst: 22 april 2002 Ik bezit een Humax 5400 IRC nu heb ik gehoort dat er een nieuw decoderings systeem binnenkort start Seca2, Seca2 is een nieuw decoderings systeem dat de Palco's, Taquila's en de Kiosque gaan gebruiken + ook de Canel+ en tps wat gaan de gevolgen zijn voor Humax gebruikers?
prutsie Geplaatst: 22 april 2002 Geplaatst: 22 april 2002 Mits je een astoncrypt 1.05 module in je Humax gebruikt waarschijnlijk geen gevolgen, je kan gewoon de kanalen blijven bekijken waarop je geabonneerd bent. Dit onder enig voorbehoud, afgaand op de berichten vanuit Spanje. Alle piratenkaartjes, GW Fun piccard II etc etc. zullen langzaam maar zeker op zwart gaan, dat wel natuurlijk. Totdat......een heldere geest er weer wat op vind natuurlijk. Reken hier echter niet te snel op. Het kan ook gebeuren dat niemand er wat op vind, koffiedik kijken. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten