jawez Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Ik heb een probleem met ontvangst van hotbird-astra via een monoblok. Ik heb een pioneer ontvanger en nu zegt men dat er een diseq c schakelaar op moet zitten welke aan moet staan. Echter ik kan op deze pioneer geen diseq vinden. Iemand ervaring hiermee? Volgens de gebruiksaanwijzing is hij wel diseq C compatible. Wat kan en moet ik doen? Sjaak
Gerdy Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 1) Welk type Pioneer? 2) Post jouw vraag in het "Pioneer" forum; dààr maak je méér kans op hulp! (stuur mij even een PM als dat gebeurd is, dan kan ik deze verwijderen, Thanks!) Gerdy
Gerdy Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 Sjk: Ik merk nu pas dat dit jouw 2de posting is betreffende jouw probleem en dat is niet leuk hoor! Mensen proberen je op jouw vorige posting te helpen, je reageert daar niet meer op en post hier doodleuk opnieuw dezelfde vraag! Daarom sluit ik deze hier: je kunt verder op jouw eerder gestarte! Gerdy
Aanbevolen berichten