Ga naar inhoud


premiere direct 4


Gast njoy4live

Aanbevolen berichten

hallo

 

Ik wil naar Worstelen kijken ( Armageddon 2002 ) op direct 4a.

Het rare is dat men daar zegt dat je de (optie toets )groene knop moet drukken om het prg te bekijken ???? ik heb alles open , de andere direct kanalen absoluut geen probleem, wie o wie weet de oplossing om premiere direct 4a toch te kunnen kijken .

 

oja werk met de 5400 met fun van huts en ToH2.0 incl cam+ patch.

Zojuist alles opnieuw geupdate met de laatste patches en pcm's maar kan die optie toets niet vinden op mn afstandbediening, of in het menu ???

 

Wie o wie weet de oplossing, ik vraag NIET om key's ( had al wat mail gehad vandaar.

 

grtzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Harry

 

Bedankt, inderdaad dit kanaal is net ff anders staat ppv bij, maar ik was weer eens te laat, wel heel jammer moet nu w8chten tot de 23 ste.

Maar weet jij of het meestal deze kanalen zijn indien ze iets speciaals hebben met die PPV.

Want op sport2 en de Ed kanaal is veel oud spul, nog uit de WWF tijd en die is al een poosje afgelopen.

Alvast bedankt voor de moeite, ik zag namelijk ook al dat er op andere forums liefhebbers zijn van Worstelen en ga daar ook eens ff kijken wat zij schrijven.

 

tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf geen liefhebber, maar kwam het bij toeval tegen op het bundesliga kanaal 8. PPV events zijn maar zeldzaam, wat er op Direct 4 aangegeven staat geldt voor de officiele duitse D-box (options taste). Met de humax is het even zoeken, maar het vorige event (concert) werd volgens mij ook op dit kanaal uitgezonden.

Gisteren werd hiervoor key 0A gebruikt, dit kan natuurlijk de volgende keer een andere zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...