boes80 Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 ik heb een avi file omgezet met tmpgenc naar mpg1(VCD), wil ik hem afspelen is het geluid weg, wat heb ik over het hoofd gezien ??
Gorilla King Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Heb je de geluid-file (waarschijnlijk .wav) wel apart geladen onderaan?
boes80 Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Geplaatst: 16 december 2002 Nee, hij pakte die automatisch van dezelfde file als de avifile, waar kan ik de wave dan vinden??
Gorilla King Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Het is vrij lastig om er zo iets over te zeggen (wat voor .avi is het bijvoorbeeld (film of zo?), maar wat ik doe is dat ik altijd eerst de het geluid van de avi af haal (bijvoorbeeld door de avi te laden in Virtualdub en dan te zeggen 'save wav'' dan krijg je geluid apart. Op dat moment kun je gelijk even checken met bijv. Winamp wat dit geluid is (heb je dan niks, dan staat er gewoon geen geluid op)Hierna laad ik de avi in TMEGenc, maar dan laad ik ook nog eens apart de zojuist gesavede wav-file in het gedeelte 'laad audio'onderaan. Probleem is dat hij bij het laden van de avi automatisch ook het geluid van die avi meeneemt. Zo zou het in ieder geval moeten lukken. Succes Gorilla King [color:"yellow"] Op naar het lidmaatschap!! [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen