Gast Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 Een techneut suggereerde mij de horizontal/verticale polarisatie van mijn LNB te verstellen door de LNB enigzins schuin in de LNB houder te plaatsen (staat nu haaks op de arm van de schotel) Dit zou mijn probleem van de slechte BER waardes op SBS6/Yorin/V8 etc waarschijnlijk oplossen ( Ned 1 2 3 rtl4 5 etc zijn wel goed). Kan iemand dit bevestigen ??
Ron Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 Normaal zijn we niet blij met cross-posten, maar ik zou voor de zekerheid jouw vraag nog even in "schotelpark" stellen. Daar is zeer veel kennis aanwezig. Tox.
pukje Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 klopt hier in nederland moet de lnb niet precies vertikaal staan voor de astra maar iets verdraaid dit komt doordat de astra voor ons niet precies in het zuiden staat. pukje
Gast Geplaatst: 17 december 2002 Geplaatst: 17 december 2002 Citaat: klopt hier in nederland moet de lnb niet precies vertikaal staan voor de astra maar iets verdraaid dit komt doordat de astra voor ons niet precies in het zuiden staat Ok ga ik proberen, denk je echt dat het zoveel uitmaakt dat de Humax geen problemen heeft en de Dreambox bij mij wel ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen