Ga naar inhoud


taalproblemen 1010


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik bij de premiere direct zenders de tweede duitse taal kies (wat engels moet weergeven) en bij de franse canal + zenders engelstalig kies, wordt geen geluid weergegeven.

Ik heb alles geprobeerd. Verschillende patches, verschilende zenderlijst maar het wil niet veranderen.

Graag hoor ik of ander 1010 gebruikers dit probleem ook hebben en hoe ze dit eventueel opgelost hebben.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit licht niet aan de patch dit licht aan de zender lijst

ik heb het zelfde probleem gehad gebruikt de zenderlijst van hyundai 830

en de sateditor v1.03 stand 2 en 40

en het probleem is op gelost

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het is de _P patch waarbij dit wel werkt. Weet niet waarom het de vorige keer bij mij niet lukte met deze patch. Met de andere patch werkte ik met de files van X****. Bij deze patch werkt deze niet meer. Kan je me pmmen welke files bij hou het beste resultaat geven?

Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus ook hetzelfde probleem met die 2-talige uitzending op mijn 1010, kan iemand mij PM-en met de juiste patch en zenderlijst zodat ik eindelijk ook premiere en canal+ FR ook in het engels kan horen en bekijken.

 

Verder zoek ik ook nog de zenderlijst voor DiSEqC switch Europestar 45 east - Panamsat 43 west. Ik heb die van pet123 gedownload en geprobeerd via HUMAN 0990 om te zetten, maar krijg constant de foutmelding dat de maximum overschreden word........en kan er dus niks mee!

 

Groet,

 

Moszle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de patch met datum 6 september (zie eigenschappen bestand)? Moet werken. Misschien helpt een TP scan. Gisteren was er trouwens op direct1 geen tweetalige uitzending. Wel op 2 en 3. Op de gewonde premiere zenders zijn zelden tweetalige uitzendingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...