Ga naar inhoud


Settinglijst downloaden naar Echostar AD2000IP


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Echostar AD2000IP (analoog/digitaal/ingebouwde positioner). Met het programma PraxisEdit kun je de settings veranderen. Ik heb afgelopen weekend wat geprobeerd maar dat ging goed mis! Het lukt wel om de setting uit te lezen en in het programma te bewerken. Als is de settings terugzet naar de receiver, gaat er op zich niks mis maar als ik de receiver aanzet dan zijn kan de receiver geen enkele van de reeds ingestelde zenders meer ontvangen. De menu-optie in de analoge sectie werkte helemaal niet meer. Ik heb inmiddels de originele software weer in de Echostar gezet en gelukkig doet ie het weer. Wil wel graag met de computer de setting aanpassen. Krijg een beetje lamme duim van het programmeren via de AB. Wie kan me helpen met het programma PraxisEdit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zelf ook wel wat problemen gehad met PraxisEdit, en ik kwam hier in het forum om een oplossing voor een te zoeken, maar dit heb ik volgens mij ook wel eens gezien. Controleer eens of de transponderfrequenties nog kloppen bij mij waren deze eens 8 verschoven, dan is het geen wonder dat je niets meer ontvangt

 

Chicken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...