Ga naar inhoud


Welke systemsoft in 9500? (geen allcam)


jonas

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb al een tijdje niet meer naar de noks gekeken omdat ik met andere receivers bizzy ben.

Een van mijn eerste receivers was een Nokia9500 met de DVB software van Dr. Overflow erop. Deze receiver heb ik ruim 1 jaar geleden verkocht.

Nu schijn er iets met die overflow soft aan de hand te zijn, en ik wil nu de koper helpen om de software nog eens te laden.

Het betreft een Nokia9500 met dikke CAM, maar zonder Allcam ombouw.

Welke software versie raden jullie mij aan om nu erop te zetten (Dus voor irdeto en Betacrypt alleen).

 

En hoe zit dat nu met die blokkerfunctie, ik kan me vaag herrineren dat die nogal belangrijk was. Maar is dat nu nog nodig met een funkaart??

 

Sorry voor deze waarschijnlijk stupid vragen, maar ik ben er echt ruim 1 jaar tussenuit geweest ik het Nokia gebeuren (het ws trouwens toch wel een fijne doos)

 

 

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even voor je getest .

D-box met NoOneManIt 1.2 / Satlook settings / orginele Irdeto 1.13f cam .

In menu-C optie 6 op OFF gezet .

Met orginele Multichoice 1.2 ACS kaart werken gewoon de C+ NL irdeto kanalen (en ORF ook) . Ook met de 6 in 1 Fun van ********** , maar dan moet je wel met b.v. ISVedit het kaarttype veranderen in : 0 Card dbox IrdSecVia .

Premiere / Premiere PD en ORF gaan ook . In Menu-A zit een Blokker .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de informatie.

Ik ga hem er vanavond direkt inbeamen.

Nu zie ik dat er ook een versie 1.3 bestaat van de NoOneManit. Zal die ook lopen zonder de Amon maar met de originele CAM???

 

Wie heeft dit getest?

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...