Ga naar inhoud


opnemen op hd


settings joske

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik mijn harde schijf aangesloten en kon ik programma's opnemen.

Later op de avond heb ik de schijf geformatteerd en vanaf dat moment lukt het niet meer om iets op te nemen.

Ik zie elke keer dat het programma dat ik wou opnemen 0 mb groot is.

Ik heb een mapje movies in de map harddisk staan maar ik weet niet zeker of die daar goed staat.

Ik heb het hele forum afgezocht maar nog geen antwoord gevonden, wie helpt mij verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om te beginnen zou ik de naam van de directory "movies" eens even veranderen in "Movie".

 

Maar normaal gesproken zou de DB deze zelf aan moeten maken na de eerste keer formateren van de drive.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

HEt is mij opgevallen als je voor de eerste keer een schijf in DB stopt dan maakt hij de map movie aan. Als je hem later formateerd dan moet je hem handmatig aanmaken via FTP. Misschien een buggie ?

 

Als de map movie er niet is kun je het wel vergeten je opgenomen films of fragmenten zullen niet groter worden dan 0 MB

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joske, toch klopt het antwoord van Snoekieboe. Je moet de naam van de map aanpassen, want di staat bij jou nu op 'movies' , en die moet zijn 'movie'.

De map wordt niet zelf aangemaakt als je hem de tweede keer formatteerd. Je kunt die via ftp aanmaken en/of wijzigen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Tox,

 

Heb nu al twee keer die handleiding doorgenomen maar kan echt niks vinden over dat protocol.

Kan je hier even uitleggen hoe dat werkt? En als het kan de uitleg ook even in Visio.

Jij zal wel weer in het bezit zijn van die Chinese handleiding met al die hacker tooltjes

 

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

 

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik niet te veel over zeggen. Dat is geheim. Met mijn versie kun je zonder kabel ontvangen, zonder harddisk op het interne geheugen 20 uur video en audio opnemen en zonder netwerkkabel een TCP/IP verbinding maken. Met mijn speciale versie kun je ook zonder null-modem kabel een seriele verbinding maken. Deze versie is zo speciaal, dat ik er maar patent op aan heb laten vragen:-))

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...