Gast Geplaatst: 18 december 2002 Geplaatst: 18 december 2002 ik ben nieuw hier en probeeer door de bomen het bos te zien ik hen mijn strong gepatcht en dat ging me goed af daar er weinig verschil in zit met firmware op n receiver zetten of op n gsm maar nu probeer ik een funkaart te maken en heb de files (denk ik gevonden) nu is mijn vraag moet ik eerst het flash/int gedeelte laden en dan de ext eprom of moet ik ze alle drie laden wie helpt deze gsmfreak ff opweg
Gast Geplaatst: 18 december 2002 Geplaatst: 18 december 2002 Hoi, Ik gebruik Chipcat en hier heb je alleen de flash en EXTERNE eeprom nodig. Ik gebruik een Mastera om het op de fun te proggen. Andere programma's zullen vast ook goed werken maar daar heb ik geen ervaring mee. Kijk maar even op deze site. Daar moet je zeker mee uit de voeten komen: Duwgati Succes. Groeten Harry
Gast Geplaatst: 18 december 2002 Geplaatst: 18 december 2002 Met die drie kunt je ***geen-reclame*** gebruiken. AVR en avr 90s8515 selecteren. eerst Flash laden twee int. eeprom en drie ext. eeprom dan alles schrijven Als het lukt kun je kijken zo niet begin opnieuwwww
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen