Ga naar inhoud


wat is het voordeel van 1.31 boven 1.23


Gast rve58

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij de voordelen van 1.31 noemen t.o.v. 1.23. Wat ik tot nu toe gelezen heb is de vertaling nog niet helemaal compleet en hangt deze versie tijdens het zoeken van kanalen. Ik weet het, ik kan het zelf uittesten, maar omdat ik serieel laad wil ik dit alleen doen als ik weet of het voor mij zin/voordelen heeft om met deze nieuwe versie te werken. Er zouden bugs verwijderd zijn maar welke zijn dit?

Alvast dank voor de reacties, Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ RVE58,

 

Heb begrepen dat dat de serv8 1.31 in iedergeval werkt met een originele kaart

zonder te + B11-en of dat je originele kaart zo moeten aanpassen.

Ik kan best begrijpen sommige hobbijisten ook de bomen door het bos niet meer zien na al die versie wijzigingen die altijd Net Niet helemaal af waren.

Okee ze moeten ook getest worden door ons hobbijisten zodat we hierop onze hulp volle informatie op kunnen spuien.

 

Ik zelf ben nog niet om (nog steeds op V 9.6 Allcam)

maar ik ga dit vanavond eens proberen (je kan altijd terug)

en experimenteren is altijd leuk.......dus.

 

Er zou trouwens een nieuwere versie aankomen waarmee je seca 2 ook kan ontvangen versie S 2.00 of 1.40 wie weet...

Werd geen sinterklaas kadootje maar de kerstman is nog niet voorbij gekomen.

 

 

Succes met het experiment,

 

Zapdos..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik dus niet. Ik werk nu met 1.23. Werkt prima ook met de originele kaart. Automatische updates doen het iedere maand goed. Ook het laatste kanaal komt terug na uitzetten. Dan zou voor mij dus alleen de ok knop een nieuwe extra functie zijn en het nadeel dat kanalen zoeken niet werkt in 1.31. Lijkt mij al met al geen reden om over te gaan naar 1.31.

Of zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben destijds overgestapt omdat met servi ook de premiere's het weer deden. Ik weet niet of dit met 9.6 nu wel te obtvangen is, anders zou dat een reden kunnen zijn/ Ook omdat de premiere's direct vaak ook in engels uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor alle reacties en ik zeur misschien een beetje door, maar 1.23 is ook een servi versie. Hierop zijn de premiere kanalen ook te ontvangen. Ondanks jullie antwoorden is mij nog steeds niet duidelijk wat de voordelen zijn tussen servi versie 1.23 en 1.31

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...