Ga naar inhoud

vraag biberend beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nu alles open met een irdeto freecam met fun6in1 file maar heb nu op de nederlanders stoterend beeld wie help wat kan ik hier aan doen

Geplaatst:

ik heb freecam 019, 018 en 47se geprobeerd en heb alles open van se*** to irde****.

ik gebruik de laaste ustable software.

het enige probleem wat ik nu heb is dat ik somige ned zenders stoterend beeld heb en het zijn vooral de zender die zowel gebruik maken van ird** en sec***.

nu is mijn vraag zou het meschien kunnen zijn dat de sleutels van bij de systemen op de file staan en dit het probleem veroorzaakt

Geplaatst:

Hallo, ik denk niet dat het daaraan ligt dat de beide systemen op de kaart staan.

Wilde nl. zonet mijn Dreambox verplaatsen naar woonkamer, waar die uiteidelijk toch moet komen. FTA zenders geen probleem, maar de Nederlanders bibberend beeld, zowel met de Aston 1.05 als de MM met penta 1.09 en origineel abbo, met silvercard (heb ik nog) geen beeld, wel met de FUN's.

Heb snel mijn Hummie weer teruggezet, de family wil wel bewegend beeld maar geen bibberend. Waar ik de dreambox had en nu weer heb staan, tussen mijn pc-tjes, geen problemen. raar maar waar. In de woonkamer stond ie alleen naast een fax en bovenop een video.

gebruik de laatste unstable.img

groetjes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen