Ga naar inhoud


zenders zoek


Gast Frits S.

Aanbevolen berichten

Omdat mijn eigen apparaat in reparatie is, heb ik tijdelijk een Nokia 9302S te leen gekregen. Alles staat in Canal Digitaal-volgorde, compleet met BBC Prime en de zenders die na 1 januari beginnen. Ik ben alleen een aantal zenders uit het basispakket kwijt: de twee MTV's, de twee VH-1's, Mezzo, BBC World. Ik heb een officieel abonnement. Ook na opnieuw scannen zijn die zenders er niet aan toegevoegd.

 

Hebben anderen dat probleem ook? Volgens de nieuwsbrief zou je bij opnieuw inscannen MTV terug moeten krijgen, maar hier lukt dat dus niet.

 

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb precies hetzelfde probleem gehad...als ik een nieuwe zoekloop doe op astra en dan ook in willekeurige volgorde vind hij maar ongeveer een 550 zenders....na een ORGINELE firmware update(die van strong 8000)heeft hij weer 980 zenders....Probleem is dus de oude firmware(stond bij mij iets van d'assult at in en nu V20 OEM 6 Patch 3)en leest alle zenders weer in....heb zelf ook een abbo van 9.50€ en vond de leuke zenders ook niet meer(sat 1 was trouwens ook weg bij mij) Heb het in een zaak laten doen want ik had geen kabels en hun hadden het voor 20 € gedaan dus daarom geen risiko genomen(bekende electronica zaak in heerlen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...