Gast Geplaatst: 20 december 2002 Geplaatst: 20 december 2002 hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik een mpg file op cd kan zetten of moet ik deze converteren ? peter
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 bij www.vcdhelp.com-tools het programma vcdimagergui eraf halen dan de mpg naar een bin/cue bestand schrijven dan met nero bij bestand/image branden de cue file selecteren en dan branden
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Hallo BigBull Ik heb mpg file naar bin geconverteerd met het door jou aangegeven programma maar nu is het te groot voor een 80 min cd kan ik dit op de een of andere manier knippen om op een tweede cd te zetten ? Ik heb ook nog twee kleine bin files kan ik deze ook aan elkaar plakken en hoe ? gr peter
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 als de file te groot is dan moet je bij nero bij bestand/voorkeuren de overburn optie aanzetten zet deze op 82 minuten dan lukt dat wel je kunt nooit twee kleine files hebben als je dit met dvd2svcd hebt omgezet zoals je aangaf in al je vragen... dan kun je bijvoorbeeld als de film 2 uur duurt 2 files van +\- 800 mb en een file van +\- 500 mb hebben
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Ik maak met Ulead DVD Workshop van mijn mpeg2 bestanden welke ik heb opgenomen met mijn DVBS kaartaltijd mini-DVD's. ook kun je met dit programma video-cd's maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen