Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben van plan dit jaar nog een dvd brander te kopen, maar nou zit ik te twijfelen tussen de sony dru500a en pioneer a05

Het probleem is dat ik een hoop IMG. heb van dvdrip's die ik volgens mij alleen kan branden met PRASSI PRIMO DVD...

Nou heb ik her en der gehoord dat primo geen sony dru500a ondersteund..

Mijn vraag is: Kan iemand hier met een sony brander dit bevestigen en/of weet iemand of ik een img. van prassi primo ook kan omzetten voor een ander brand programma!!!

PS: Op de site van primo en sony heb ik al gekeken en op het web kan ik tot nu ook niks vinden!!!

Alvast bedankt,

NiElZ

Geplaatst:

bij de sony dru500a brander zit standaard het programma recordmax now 4.5, de opvolger van prassi primo dvd, ziet er voor de rest helemaal hetzelfde uit, als prassi primo dvd.

Geplaatst:

hee jongens

heb ook een sony 500 a heb er nieuwe fw in gezet en de software gedownload wie jullie atviseren maar de software vindt de dvd brander niet

ook de ubdate er over heen maar mag niet batten en nu help.

grtz klinker

Geplaatst:

Mount betreffende Image in Deamon tools, start je standaard bijgeleverde schrijfproggie, kies branden data dvd en brand de VIDEO_TS map van de aangemaakte virtueele DVD op een + of - schijf.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen