Ga naar inhoud


Topfield


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb net de Topfield gekocht. Ik heb en irdeto module en die kan 6 in 1. Maar ik heb de module erin gedaan en hij doet het niet. Ik gebruik en Fun kaart. Mijn vraag is nu: moet ik nieuwe software in de topfield doen?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


met een irdeto 1.06 module kan je in een topfield geen 6 in 1 kijken zoals bij een aantal echostars en een aantal andere merk ontvangers wel mogelijk is.

 

Je kan in een topfield uitsluitend met 6 in 1 files kijken door middel van een Magic/axas module of als je een zogenaamde freecam hebt. dat is een irdeto cam van de 1e generatie (4.6/4.7), worden dus niet meer gemaakt en zijn nog uitsluitend via de te koop aangeboden rubrieken of ***geen-reclame*** te krijgen. Deze modules zijn door middel van een patch bijv. 2.18/2.19 geschikt te maken om ook te werken met de 6 in 1 files.

 

ik zou gaan voor een magic/axas module, die kunnen ook met seca 2 overweg. daar heb je straks na de kaartwissel van canal + het meeste aan.

 

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...