satanixx Geplaatst: 21 december 2002 Geplaatst: 21 december 2002 Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een Multiswitch sms 240 F. Ik weet echter niet precies wat ik hier mee kan. er zijn twee ingangen en 4 uitgangen. Is dit voor ana en digi ?. Ik heb zelf een 90 cm schotel met een quatro LNB. Kan ik dit kastje hiermee kombineren en er eventueel een vijfde ontvanger aan te sluiten. Graag zoveel mogelijk info. Thanxxxxx Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
Psychosammie Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Heb even voor je gezocht. Misschien is de SMS 241 F de opvolger? http://www.spaun.de/html/sms_241_f.html Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 24 december 2002 Geplaatst: 24 december 2002 Als er maar 2 ingangen zijn is deze voor analoog. gr. Joan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen