Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Ik heb een oude irdeto cam opgewaardeerd tot freecam (versie 019)krijg alleen nog niet veel kanalen open, welke file kan ik het beste gebruiken voor mijn fun kaart, en hoe kan ik het best mijn instellingen zetten in het menu van de cam.Moet er misschien nog iets gebeuren in de Humax 5600? Als iemand een file heeft die ook met een omgebouwde Irdeto cam werkt. dan hoor ik dat graag. B17
Gerdy Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 B17: 4 postings en 2x om files vragen? [color:"red"]Heb je de regels al gelezen? [/color] Gerdy
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Ik vraag niet expliciet om files, maar om HULP BIJ IRDETO CAM, gweoon wat informatie dus.... B17
Gerdy Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Posting in "Samsung" 06/12 15:04 "wie heeft voor mij dan de juiste file om op mijn gold kaartje te fikken" en hierboven: "Als iemand een file heeft die ook met een omgebouwde Irdeto cam werkt. dan hoor ik dat graag" Wat is dat wel dan? Ook via "smoesjes" vragen we niet om files! DUIDELIJK? Gerdy
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Jezus man, ik heb helemaal geen kwade bedoelingen, maar heb gisteren samen met een buurjongen met het zweet in de handen van zijn oude irdeto cam een freecam gemaakt, en we willen nu alleen maar weten wat voor file we moeten gebruiken om dat ding an de praat te krijgen. Dat is toch gewoon een verzoek om wat informatie zoals dat hier bedoeld is. Ik had het inderdaad niet in de nieuws rubriek moeten doen, mijn fout. maar in deze rubriek mag ik deze vraag toch wel stellen. B17
Ron Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Niet mokken maar gewoon onze regels lezen en respecteren!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen