Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Hallo, Ik heb op allerhande manieren de dvd van borsato proberen te kopieren naar cd maar heb op de copieen geen geluid. heb inmiddels hiervan mpg mpe bin en cue files van hoe kan dit ? als aanvulling als ik de immage brand met nero moet ik dan iso cd kiezen of video cd ? alvast bedankt voor het antwoord peter
Gast Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Welke moet je juist hebben, kan je hem wel bezorgen denk ik, waar de beveiliging is uitgheaald. Groeten, Bartje
Gast Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 hallo, ik had graag het concert in de kuip van marco borsato. alvast bedankt gr peter
Gast Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Zal morgen even kijken, heb hier nog wel ne vrij nieuwe live liggen van hem. Groeten, Bartje
Gast Geplaatst: 27 december 2002 Geplaatst: 27 december 2002 bartje, hoe zit het met de cd van marco borsato heb je deze nog voor mij gr peter
boes80 Geplaatst: 27 december 2002 Geplaatst: 27 december 2002 ik ken de originele, is een mooie baggerkwaliteit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen