Ga naar inhoud

universal ci programmeren of naar MM ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb een vraag heb hier een universal ci die momenteel stuk is, kan ik deze gewoon programmeren door de flash eruit te solderen en deze vervolgens met de juiste file van Uacs te programmeren ?? Of kan ik er dan ook een Magic Module van maken want ik beschik over de hardware om zo'n ic te proggen.

Geplaatst:

Ja dat kan. als er een 1mb flash inzit moet je deze wel even vervangen voor een 2mb. verder maakt het merk nogal uit mits je er dreamload op wilt zetten. verder heb je ook een Tsop 40 programmervoet nodig, en een progger die deze natuurlijk kan sturen (extra adreslijnen).

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

momenteel zit er een 29lv800 in en ja ik heb een voetje en programmer dus dat is niet het probleem. Is die 29lv800 of moet ik die vervangen voor een andere ??

Geplaatst:

vervangen voor een andere helaas. je moet een 2Mb chip hebben. het probleem is alleen dat ik even geen mm open heb liggen, en dus niet weet welke. een Siemens???

dan dreamload erin, erinsolderen, etc. etc.

wie weet dus zo uit 't hoofd welk merk en type?

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Een AM29L V160BB -90EC 0207GBD KK AMD 16 mbit flash

Deze bijvoorbeeld die zit ook op mijn inbouw magic cam en die werkt perfect

Kijk ook maar even op de site die ik heb gemaakt daar staan de rest van de componenten ook op inbouw magic cam

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen