Ga naar inhoud


[Strong] dode strong


Gast

Aanbevolen berichten


Mijn strong 8000 had ik een aantal dagen geleden geflashed (met ver. 9F) en deed na het flashen ook niks meer. Kan zelfs niet meer connecten (CHA) met de Strong mediabox loader :-(

Wie weet wat ik nog kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks aan de hand waarschijnlijk. Sluit je pc af en start hem opnieuw op. Doe daarna de zelfde handelingen als beschreven voor hem te patchen.probeer hem in de CHA modus te zetten. gaat het display niet aan, dan toch proberen de patch erin te zetten. mestal lukt het na het opnieuw opstarten van je pc wel.

 

suc6

 

MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hyperterminal is alleen een andere interface om de strong te benaderen, het werkt langs dezelfde seriele COM poort, via dezelfde kabel. Als de strong geen antwoord wil geven doet hij dat in geen van beide programmas.

Probeer 1 en ander met de loader en begin enkel met hyperterminal als niets lukt want het cafe verhaal dat hierbij gebruikt wordt is minder eenvoudig.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zoveel verschillende manieren bij de strong om em wer op testarten ik hoor steeds weer nieuwe dingen ik had zelf bijna de batterij eruit gehaald maaar had em gelukkig na een half uur weer draaiende schrok me wel rot natuurlijk.

Bij mij werkt dit altijd druk een paar keer op ctrl C dan zegt hij ABORT vervolgens op C enter dan firmware laden dan evt. op G en je hebt je display terug anders als de printer klaar is en absoluut niet eerder de reciever uit zetten.

Ik hoop dat het jullie nog lukt voor de kerst suc6.

 

 

Iedereen een goede kerst toegewenst!!!!

Greetz,

 

Sijberman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...