Ga naar inhoud


Nieuwe kanalen Asscom


Gast

Aanbevolen berichten

Beste sat vrienden, Wie kan mij zeggen hoe ik C...l + terug kan krijgen ik werk met een G..d...rt nieuwe files erop maar niets meer ik moet er wel bij vertellen ik heb de ontvanger kanalen laten zoeken op de astra omdat ik veronica niet kon ontvangen nu ik heb veronica niet erbij gekregen en ben mijn C... + en x z... nu ook kwijt wat is hier aan te doen hoe moet ik het er opnieuw inzetten en wie heeft dan vor mij een nieuwe lijst waar ook veronica op staat. Ik heb een nul modem kabel sub d 9 ik weet ook hoe het werkt alleen nogmaals ik begrijp niet dat door de ontvanger te laten zoeken deze kanalen nu verdwenen zijn.

De vraag concreet hoe krijg ik ze terug.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


kanalen gewoon opnieuw laten zoeken duurt wel effe maar dan heb je ook alles weer

lukt het niet ga dan eens naar de site van spacerunner hier staat eenvoudig uitgelegd hoe de orignele software weer is in te voeren en daarna gewoon weer opnieuw beginnen voordeel je krijgt nu ook catoonnetwerk, hallmark ed.

let op je moet wel de patch uitvoeren anders is Canal+ na 3 sec weer verdwenen

 

suc6

GerritB

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp gewoon opnieuw de kanalen laten zoeken.

Het vreemde is dus dat heb ik de eerste keer gedaan om Veronica/Kindernet te kunnen ontvangen, daarna was ik dus de canal + en de z zone kwijt.

En nog steeds geen Veronica / Kindernet.

Maar ik kan dus gerust nogmaals de ontvanger laten zoeken moet ik dat met de orginele kaart doen of kan dat ook met de goldkaart.

Wat is beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...