Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Ik heb een win tv kaart in mijn pc (xp prof) die prima beeld geeft, maar het geluid valt steeds weg. Als ik dan over de mute knop ga komt het geluid even terug en valt dan weer weg. Wie o wie heeft een slimme tip !!!
Gast Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Heb je de laatse drivers erop ..? http://members.home.nl/happysat/driverstv.html hier staat een overzichtju..
Gast Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Bedankt voor de reactie, maar ik had de laatste drivers al geinstalleerd. Het lijkt of er iets op de achtergrond aandacht vraagt, waardoor het geluid in een soort mute terevht komt.
Gast Geplaatst: 23 december 2002 Geplaatst: 23 december 2002 Het klinkt waarschijnlijk te simpel voor woorden, maar ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb een digitale uitgang op mijn geluidskaart en daar had ik de tv kaart op aangesloten. Maar geluid lukte niet, viel vaak weg. Bij mij kon het stekkertje niet diep genoeg in de kaart, want hij kwam tegen het chassis van mijn computer aan. Misschien is dat bij jou ook het probleem??? In ieder geval succes met het zoeken naar een eventuele andere oorzaak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen