Ga naar inhoud


[Pioneer] 6.09 voor 15xx


boes80

Aanbevolen berichten


Bedankt voor de info.

 

Ik heb de file inmiddels gedownload, maar kan nu niet testen.

Vraag: Heb je deze versie getest? Werkt het mechanisme om zelf keys te laden met je ab? Alle vorige 15xx versies die ik daar gedownload heb, werkte niet op dit onderdeel, terwijl de 14xx van Dynamit 't prima doen.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satori

 

ik zelf heb de 14xx van dynamite, dus niet getest. nog wel en vraagje voor je over de sx 6 in 1 files van emetec, daar staat in dat je in het subscribe menu op een provider kunt aan staan, pinkode in kan geven en dat je dan alle gegevens kunt zien waaronder oa de gebruikte keys, dit is mij nog niet gelukt jouw wel ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de 6.09 in mijn 110 gezet. De keys die je in de deco invult zetten niet alles open. Dus wat voor de 100/200 werkt, werkt niet voor de 110/210.

 

Ik schreef eerder dat je de keys kwijtraakt als je de deco uitzet. Dit is niet waar. Je kunt met de 'C' toets een save actie doen en dan blijven de keys bewaard. (Volgens mij in een van de secties van de kanalen/transponderlijst.)

 

Groeten

Satori

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Satori,

 

als ik bij de ident 0019 een geldige ppua in vul en mk01 is deze dan au?? heb jij dit al getest.

 

Overigens de files ( sx 6 in 1 ) van jula en emtec zijn au op premiere en stream, heel even op kanaal laten staan, paar seconden later beeld op alle zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boes,

 

Ik heb dat niet getest, maar Synamit heeft expliciet beschreven dat de oplossing nog niet auto-update was. Ik zal vanavond voor de zekerheid een ppua en key01 laden in mijn 200. Ik laat het hier wel weten.

 

Ik ben niet toegekomen aan het bekijken van de sx files.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn instellingen, die werken met een standaard abo-kaartje. Ik bedoel hiermee dat oa C+R en C+B enz opengaan met alleen maar een basis-abo kaartje in mijn Pioneer 200NL2.

 

Ik heb het eerste byte van de door mij gebruikte key weergegeven

'Menu'-'9'

System: Seca

No Prov: 1

ID prov: 0019

ppua: 00000000

01:-

0C:C6 . . .

0D:D7 . . .

0E:09 . . .

11:-

1C:-

1D:-

1E:-

 

Nadat ik de keys ingegeven heb, heb ik mbv de 'c' key gesaved.

 

Groeten

Satori

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boes,

 

Ik heb nog even de PPUA en MK01 verwijderd en nu werkt de 200NL2 weer zoals daarvoor. Dus met basis-kaartje R+B open.

Ik moest trouwens de eerste keer (een tijdje terug) de kanalen aanzetten met de '+' 'B" enz. toets. Heb je dat al geprobeerd ?

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...