Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een avi bestand openen om af te spelen maar er gebeurt niks.wie wil mij helpen ??? te weten dat ik VidioImpression 1.6 heb gebruikt.Ik krijg altijd dat die onbekende maat is.

Alvast bedankt!!!

Geplaatst:

Ik denk dat mijn vraag geen effect heeft gehad.

En mijn tweede vraag is :als ik een avi bestand met het pro TMPGNC wil encoden,krijg ik de volgende fout melding -cant load P3Packg.dll-wie kan mij dat uitleggen?

alvast bedankt.

Geplaatst:

hoi hasano,

ik denk dat je de juiste codecs niet hebt geinstalleerd,..download de "nimo codec pack" en installeer deze op je pc,.. bij mij werkt deze perfect.

hier kan je 'm downloaden

NimoCodec

Suc6

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Geplaatst:

Hoi Sultan,

Eerst, bedankt voor je reactie.

Ik heb de NIMO LITE PACK geinstalleerd maar ik krijg te zien dat MSVCR70.dll niet kan worden gevonden.

Hoe kan ik dat verder bewerken? alvast bedankt!!

Geplaatst:

Hallo King,

Ik waardeer je zoekactie zeer.De twee sites beschikken over interessante informaties.Ik heb Vidomi en Divx Player2.0 gedownload maar elk keer als ik die wil starten blijft de pc hangen.

Ik denk dat jij daar meer over weet.alvast bedankt!!!

Geplaatst:

Ik heb geen flauw idee waarom hij precies hangt bij jou, dat is zo 123 niet te zien en kan heel veel oorzaken hebben. Maar als hij vraagt om een dll-file dan geef ik hem meestal gewoon die file. Kortom, die programma's installeren kan een oplossing zijn omdat je dan de bewuste dll goed installeert. Aan de andere kant haal je met nieuwe software ook weer mogelijk nieuwe problemen binnen. Wat beter is om te doen is om gewoon de dll te installeren. Deze, met wat uitleg, kun je vinden op http://www.dll-files.com/efaq.shtml

Ik zou dus eerst de software Vidomi, etc deinstalleren en dan gewoon alleen die dll in de system dir zetten.

Gorilla King

Geplaatst:

Er zijn vele soorten ..??.dll bestanden.Ik kon daarvan niks kiezen.

help?????

Geplaatst:

Ja.Maar die heb ik verwijderd en ik gebruik Vidomi en microDVD PLAYER.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen