Ga naar inhoud


Digiality IRCI103 overschakelproblemen


Gast

Aanbevolen berichten

Dat is een steeds weerkerende vraag. De patchen voor de Atlanta en Digiality zijn nu eenmaal niet public. Je moet er even naar je winkelier mee terug. Of bij de officiële invoerders voor een kleine bijdrage klaren deze de karwei.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb nu de 1.16rev hier. Echter problemen opgelost? Nog steeds problemen met het schakelen naar de pure-seca kanalen zoals animal-planet en discovery. Ook C+ frankrijk loopt nog niet zoals het zou moeten.

 

Nee, we zijn er nog lang niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de patch v1.17 zit een bug zodat je steeds een error krijgt bij het patchen.

Intussen is er een revisie uit van de patch v1.16 hierdoor zijn de schakelproblemen voorbij, maar TPScrypt geeft nog wat problemen.

De patchen zijn niet public.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen proberen of het leed wat minder is met de Deltasat lijst die ik zojuist vernieuwd heb (zie Settingslijst forum). Ik meen dat de zenderlijst formaten hetzelfde zijn (of was de max. zendernaam lengte met de Digiality korter dan 19 karakters?)

Zoals je weet heb ik de Digiality gehad en de meeste problemen kwamen voor bij switchen tussen verschillende (varianten op) coderingen. In deze lijst zijn de franse TPS-en gesorteerd in oplopende 'moeilijkheid' voor de Deltasat (wachttijd, vastlopers).

De enige zenders die op de Deltasat nu niet lukken (ook niet na lang wachten of rebooten ontvanger) zijn TF1, france 2, france 3, M6, en een paar arabieren. Op het duitse DVB-Team board wordt dat ook gemeld.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satelliet

 

Wat geeft een 1.16rev in het menu aan. Geeft ie nog steeds softwareversie 1.16 of 1.16rev o.i.d.

Volgens mij heb ik toch de goede soft gehad van de dealer, echter blijft (niet altijd!) het overschakelprobleem vaak naar de nederlandse Seca kanalen (disc. ngc. animal etc)

 

Ik laat hem wel altijd opstarten op MTV Base. Als ie die eenmaal gevonden heeft, werkt de rest redelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...