Puch Geplaatst: 25 december 2002 Geplaatst: 25 december 2002 Hallo, Heeft iemand dit al eens voor gehad? Ik heb hier een film liggen op 2 cd's. Bij cd1 heb ik geen problemen met de subs, maar bij cd2 werken de subs niet. Ik gebruik vobsub en heb al vanalles geprobeerd. Files nieuwe naam gegeven, film opnieuw samenstellen, film in een andere directory zetten, film kopiëren,... Toch start vobsub niet op als ik deel 2 van de film start. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt, Greetz,Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gorilla King Geplaatst: 25 december 2002 Geplaatst: 25 december 2002 En als je de subs van cd2 onder de film van cd1 zet, en andersom?
Puch Geplaatst: 25 december 2002 Auteur Geplaatst: 25 december 2002 @gorilla king Als ik de subs van cd1 bij cd2 zet dan starten ze wel. Als ik de subs van cd2 bij cd1 zet werken ze niet. Er zit een fout in de subs van cd2 Ik heb andere gedownload en alles is ok nu. Bedankt voor de tip. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen