Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nog niet zo op de hoogte van de funcards en de 5 in 1 files voor de magicmodule.

Nu vraag ik mij af welke coderingen het betreft en als die ook iedere maand moet aangepast worden?

Zo ja bestaan er ook al files 5 in 1 die een autoupdate hebben of is dit niet te doen?

Geplaatst:

Beste cocoon, ik hoop dat je vele goede voornemens zult hebben in 2003. Eén van die voornemens zou kunnen zijn dat je op dit board heel veel gaat lezen en dus leren.Het satellietgebeuren is een prachtige hobby waarin je je kunt verdiepen door andermans gedachten goed te lezen. Kijk eens bij Duwgati; de satelliet-encyclopedie voor beginners en gevorderden. Succes en groetjes van John uit Den Bosch

Geplaatst:

ER zijn inderdaad bij Irdet* zoals stream autoupdate maar betekend wel dat je vaak op studio Universal afgestemd zijn om de update te ontvangen..

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Dit vondt ik op een site waar je een 6 in 1 files kan afhallen.Dit stondt bij de file ik vraag mij nu af kan dit een autoupdate file zijn of niet?Zijn er al van deze files of niet of is dit bedrog?

DFor new Stream PK' you don't need new update!

Just reset the card! (card out and card in after few seconds)

, because my 6in1 file is AU (Auto Update)!

Sometimes we need that procedure repeat two times!

Same efect we have also with switch OFF and then switch ON

receiver. That's procedure also can help some others I*deto or Bet*crypt

channels like Gal*xie Sport, P*ivate Gold etc.

Enjoy

Xamuh

Geplaatst:

werk dus niet als je de nieuwe key hebt gemist help het echt niet om je kaart er in en er uit te halen!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen