Ga naar inhoud


dreamuplan probleem


Gast RONDER

Aanbevolen berichten

Bij het over brengen een image via dreamuplan, krijg in bij upgrade: Can't resolve hostname (Url:/http:/www.dream-multimedia-tv.de/dm7000/update/catalog.xml) Dit is ontstaan nadat ik de beta6emu ZONDER succes getracht heb erop te zetten (flash error).

 

Heeft iemand een oplossing voor:

1. dreamuplan (nog wel mogelijk via dreamup !)

2. het geinstalleerd krijgen van beta6emu

 

bijvoorbaat dank

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is logisch. Aangezien je zonder succes een image erop gezet hebt, start de ontvanger niet meer door. De netwerkinstellingen worden dus niet meer geladen en kan er niet meer via DreamUpLan geflashed worden. Gewoon even DreamUp serieel gebruiken.

 

Daarnaast moet ik zeggen dat bij mij DreamUp LAN maar zelden werkt. In de meeste gevallen blijft het programma doortellen bij het flashen. Er komt geen eind aan. Dat heeft als resultaat dat de computer weer met de seriele kabel verbonden moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zowel een image via lan als serieel er kunnen opzetten (dus ook beta6emu). Echter in het menu software update blijft de melding "Can't resolve hostname ....." verschijnen en na ingave ok verschijnt er niets bij de software upgrade. Kan er mee werken maar blijft vreemd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...