elektrik Geplaatst: 27 december 2002 Geplaatst: 27 december 2002 wat betekent dit nu? ik zie het steeds staan bij de frequentie! Is dit de transponder? hoe moet je hem dan instellen want ik heb 96 transponders? -hij die veel vraagt, weet veel-
Gerdy Geplaatst: 27 december 2002 Geplaatst: 27 december 2002 Heeft niets met transponders te maken! FEC = Forward Error Corection en zo tref je er verschillende aan (1/2, 2/3, 3/4, 5/6, 7/8)... Om het wat simplistisch uit te leggen: elke transponder heeft een uniek adres dat bestaat uit: - frequentie - polarisatie - FEC - Symbol rate Deze 4 "adressen" moeten correct ingevuld worden wil je de zenders van een dergelijke transponder downloaden. Onder deze transponder liggen dan verschillende zenders die elk op hun beurt door elkaar gescheiden worden door eigen, nog meer specifieke "adressen" zoals de meest gekende: de audio-pid en de video-pid. Op deze manier heeft elke zender een één en uniek adres: frequentie, polarisatie, FEC, symbol rate, audio-pid, video-pid... Gerdy
elektrik Geplaatst: 27 december 2002 Auteur Geplaatst: 27 december 2002 hoe moet je dit dan ingeven? -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Wat voor apparatuur gebruik je? Heb je een settingeditor? Zoja welke? Dit zijn noodzakelijke gegevens om je verder te kunnen helpen. Avensis
elektrik Geplaatst: 28 december 2002 Auteur Geplaatst: 28 december 2002 Ik gebruik een hyundai hss1010ir. gebruik geen editor. -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Dan hoeft je niets te doen. Hyundai findt FEC automatic. Lotus
elektrik Geplaatst: 30 december 2002 Auteur Geplaatst: 30 december 2002 bedankt! -hij die veel vraagt, weet veel-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen