Ga naar inhoud


Multicam en downloader werken niet (meer)


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik deze tools gebruik krijg ik na verbinding een textfile terug die niet helzelfde is als normaal. Het is zelfs een html pagina met poolse tekst zoals

limitu transfer. Ik denk dus dat de site teveel bezocht wordt en de limiet is overschreden. Hopenlijk komt dit niet te vaak voor, want ik ond het net zo lekker gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Johan,

 

Ik zou niet weten welke datalimiet. Als ik op een andere computer test (ander IP-adres) doet hij het ook niet. De datalimiet zit toch niet bij mij want ik krijg een poolse file readme.txt terug die eigenlijk een html file is, want als ik de extensie in htm verander krijg ik een webpagina met de volgende tekst. Omdat mijn Pools niet zo best is weet ik het verder ook niet, maar deze file krijg ik alleen bij multicam en downloader 1.2 Verder is de externe eeprom maar 4 KB ipv ruim 430 die hij normaal is.

Hier is de tekst (geplakt)

 

Przykro nam, strona nie dzia³a z powodu przekroczenia limitu transferu.

Aby uzyskaæ wiêcej informacji, kliknij tutaj

 

Jeœli potrzebujesz konta z wiêksz¹ pojemnoœci¹ i wiêkszym transferem - mo¿esz wykupiæ dodatkowe limity.

 

Copyright 1996-2002 Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard weet ik deze site omdat deze normaal in de bi9jgaande tekstfile wordt vermeld. Maar het is natuurlijk iets gemakkelijker als het tool werkt, en ik wil ook weten waarom bij mij niet en bij een ander wel ?

Ik weet trouwens niet of je deze link zomaar mag vermelden, maar dat merk je snel genoeg.

In ieder geval toch bedankt voor je hulp.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die Poolse tekst is aan mij ook niet besteed hoor.!!!

Ik kan daar ook helemaal niets mee.

 

Maar jij zit toch ook op een router ???

Dan heb je denk ik toch hetzefde ipadres en maakt het niet uit welke PC je gebruikt.

 

Die URL is volgens mij inderdaad tegen de board regels in.

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ja, met een router is uitgaand dachtt ik 1 IP-adres van de router.

Maar ja, het zegt me verder ook niets, morgen weer eens proberen, anders maar weer files zelf downloaden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg precies dezelfde foutmelding... het werkte eerst altijd prima......

 

Het ziet er naar uit dat je vanaf een bepaald ip nummer maar een aantal keren pakketjes mag ophalen. Aangezien ik een vast ip nummer heb zou dat betekeken dat het voorlopig afgelopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, het ligt niet aan mij. Ik heb de makers een email gestuurd in het engels, ik hoop dat ze het kunnen lezen (het zijn immers polen).

De email kun je vanuit het programma rechtsbovenin sturen.

 

John

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ John K

Ik denk dat je gelijk hebt en de downloadsite aan (over) zijn datalimiet is.

De naam onderaan de tekst (Onet.pl) in combinatie met de rest en het feit dat het een html file is wekt de indruk dat het een melding van de internetprovider is over het gesloten zijn ivm datalimiet.

Hopelijk is dit snel opgelost en weer bereikbaar.

Overigens: ik kreeg net wel de comlete eeprom file binnen (23kB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...