Gast Geplaatst: 27 december 2002 Geplaatst: 27 december 2002 Heb vandaag een Joystick trust Racemaster 2 gekocht voor mijn zoon maar ik krijg hem niet aan de gang.Ik moest van de winkelier mijn pc uitzetten joystick installeren op de compoort.Waarvan mijn pc maar een compoort heeft waar die op past.En pc weer aanzetten dan hoort ie het automatisch te installerenen.Maar het doet voor geen meter.volgens boekje heb ik via Configuratie sherm de joystick aangepast maar geeft aan bij status niet verbonden.Moet ik eigenlijk iets in de bios veranderen ofzo.Heeft iemand mischien het zelfde problemen gehad met een trust Racemaster 2 ?????????Alvast bedankt voor antwoord(en)
The Librarian Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Welke race master is dit??, de FORMULA 1 RACE MASTER II (rood stuur) of de FORCE FEEDBACK RACE MASTER II (zwart stuur). De laatste kun je zowel serieël alswel via USB aansluiten. Ik zou dan voor USB kiezen. De Formula 1 racemaster moet worden aangesloten via de 15 pins analoge joystick-input, deze zit meestal bij de geluidskaart in verwerkt. maar dit geen serieële poort zoals de com 1 - 4 poorten. suc6 ermee Hier nog een stukje tekst van de site van de fabrikant: There is no driver included? This is correct. Status `Not Connected` in option Control Panel. Another joystick driver is installed or still active. Remove all installed drivers from the joystick properties and install then again only the steering wheel. Do not install a specific brand controller. Use the generic one. Do not select rudder, throttle or pedals at controller options! The pedals are connected to 'vertical' movement (Y1 axis). How to setup in Windows 95/98/ME? Go to 'control panel' Select 'game controllers' Select 'Add...' High light '2 axis, 4 button joystick' Select 'ok' Select 'properties' Select 'Calibrate' Now follow the on-screen instructions
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen