Unetwork Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Dat lijkt me voor Nederland een leuk toekomstig export product?<BR>Zoals het liedje over tulpen veranderd zou worden naar Humax uit Amsterdam <P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Vader, vergeef hun want ze weten niet wat ze doen.(bijbel?)<P>Eigenlijk weten de grote bazen niet met wat ze bezig zijn?<P>Hoeveel Gulden aan lidgeld loopt C+ niet mis door de verkoop aan buitenlanders(woonde buiten Nederland) te verbieden.<P>Zo ook Premiere , D+ , T+ , Stream door hun koppelverkoop met ontvangers van een bepaald merk. En daardoor zelfs een Patch verbieden?<BR>Humax moest Premiere maar eens aanklagen.<BR>Eigenlijk iedereen moest ze maar eens aanklagen. <P>Maarja wij de kleine man kan toch niet veel dan dan alleen maar zwart kijken.(Toch die 2 a 3 uur per week.) Voor de rest heb ik geen tijd. Spelen met kaartjes en testen, ja dat wel.(Soms tot ergernis naar mijn Familie toe die dan juist een film aan het kijken is.)<P>Zwart kijken is hun eigen fout.<BR>Spelen en testen en leren is wat het tot een hobby maakt of niet?<P>Laat ze maar proberen met update te foefelen Altijd zal er wel iemand zijn zoals TeeBee en anderen (DVB2000 Maker)die er iets op vindt.<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Avond!<P>Ik dacht eigenlijk dat een OTA update alleen maar mogelijk was door erom te vragen (installatiemenu)... Is deze bij de Humax überhaupt volledig automatisch mogelijk? Ja technisch wel natuurlijk, maar is deze funktie ook geïmplementeerd in the software?<P>Rgs<BR>LDP<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Wat een toestand. Ik dacht het heel goed zonder Premiere uit te kunnen houden. Maar met het achter mijn rug om knoeien met mijn receiver kan ik niet leven. Zal ik toch nog aan die patch moeten - <P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Nou het zal allemaal wel loslopen dacht ik zo. Het is eenmaal een feit dat we nu gewoon premiere kunnen zien op onze humax en daar kan niemand iets aan veranderen.!<P>(lol)<P>Cu, John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Aanbevolen berichten