Gast Geplaatst: 6 mei 2002 Geplaatst: 6 mei 2002 goeienavond,ik ben miemeke en ik heb een mm9500 in nog originele staat.ik ben van plan om een mastera 3 te kopen en een funcard, welke software kan ik het beste gebruiken???? wie kan mij helpen om van een beginner een prof te maken.
koorknaap Geplaatst: 6 mei 2002 Geplaatst: 6 mei 2002 Duwgati Suc6 Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet. Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.
Moderator Matchless Geplaatst: 6 mei 2002 Moderator Geplaatst: 6 mei 2002 hallo miemeke. je moet wel je cam patchen.dit wordt gedaan door een chip in je cam te vervangen(27c512).maar dan gaat er een wereld voor je open. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 6 mei 2002 Geplaatst: 6 mei 2002 bedankt! dit gaat morgen gebeuren,dus je zult nog wel meer van me horen. en de dag dat jij stofzuigers gaat maken hoor ik nog wel.nlnuga ik eerst een :proost:drinken
Aanbevolen berichten