Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Beste dreamboxers, Ik heb een probleem met het opnemen van beelden op een gemounte netwerk-hardeschijf. Als firmware gebruik ik de ucas_emubeta6 firmware. NFS is correct geinstalleerd en alle telnetsessies zijn ook goed verlopen. Toch lukt het mij niet om iets op te nemen via het LAN. Iemand een idee?? Greetz Relax
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 kijk maar eens bij topic geheugenfout bij nfs.ik probeer ook al 2,5 dagen zonder succes.
tCC Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 begin eens met een officiele firmware, dan lukt het beter... domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Ronaldd Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Ik gebruik de released 1.02 versie nu al een tijdje in combinatie met opnemen via NFS. Dat gaat redelijk goed. Nog niet perfect heb zo afentoe een vastloper of soms bij afspelen wat sync problemen. Deze problemen komen ook voor bij hdd recording (heb ik gelezen). Als NFS-Server gebruik ik linux. Als je meer specifieke info wil laat het me dan weten. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Bart Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Harddisk recording op de ingebouwde harddisk gaat bij mij perfect. Streams zijn ook absoluut synchroon. Moet er wel bij zeggen dat ik de streams op PC pas afspeel nadat ik ze door ds.jar heb gehaald. Ik gebruik dus niet de elecard codecs en ds.jar is misschien wat toleranter / beter m.b.t. verwerken transport stream. Zal eens kijken of als ik een opname direct bekijk (via elecard codec) of het dan ook synchroon is. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
tCC Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 volgens mij wel hoor. ook op de pc ziet het er goed uit. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Ronaldd Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Bij mij gaat het afspelen op PC ook goed. Echter afspelen van lange opname (1.5 uur) krijg ik op de dreambox soms wat sync problemen na een zichtbare storing in het beeld. Even pause drukken en dan weer op play en het is weer in sync. Dit is naar mijn vermoede nog een probleem in de afspeel software op de dreambox. My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen