Ga naar inhoud


Topfield met MM


Gast olav12

Aanbevolen berichten

Goedeavond,

ik heb een Tf3000cipro met Magic module. Nu is mijn vraag dat ik bij een heleboel zenders te zien krijg Pentacrypt no acces. Kan iemand mij vertellen of dit aan de module of de kaart of de ontvanger ligt. Ik heb de files van gepakt voor de Magic module dus ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Kan iemand mij misschien helpen aub.

 

bij voorbaat dank

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is onder andere het geval bij The Studio. Ik gebruik de files van Gisteren (Vrijdag 27-12-2002). Ik heb de kaart geprogd via Chipcat en dat is allemaal goed gegaan naar mijn idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je penta1.09???

 

PS Ik kwam gisteren een setje tegen waarbij de provider 0019 niet correct was....

 

Je keek hiermee dus ird*to....

 

Probeer eens een ander setje

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt denk ik niet aan je ontvanger of Penta. Er was gisteren namelijk wat geks aan de hand, mijn Topfield ging grotendeels ook op zwart (eigenlijk blauw), was nog nooit gebeurt en met de files van 27-12 kreeg ik er twee zenders bij maar lang niet alles.

Dus wacht op nieuwere files of zoek op een andere site of stuur me maar een PM, stuur ik ze wel toe.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...