Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Ik zou graag via mijn Mac computer kaarten willen progr. Ik Heb een Vertual PC programma, met Win.98 ook een kabel die van USB(mac) een com-poort, serial maakt. En een Mastera 3 programmer. Dit alles werkt prima op een PC. Maar Ik krijg het niet aan de praat via mijn Mac en Vetual PC programma??? Wie kan mij helpen??? Burt
Gast Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 Ik denk dat het moet lukken met een Infinity USB programmer en virtual pc, welke Mac hebt U, met mijn laptop G3 werkt het in ieder geval via de seriele poort, mijn G4 heb ik nog niet geprobeert.
spongebob Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 dag Burt, Kan je je vraag ook nog eens deponeren op de opstart-forum "oprichting macintosh forum" dat nu nog in de "windows & co" sectie staat. Ook alle andere mac-gebruikers zullen wellicht heel wat hebben aan een dergelijk forum! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Boldor Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 Draai je MacOS 9.x of 10.x? Welke versie van VPC? (De USB ondersteuning verschilt namelijk per versie's) Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 Burt, Het werkt prima met Mac OSX 10.2 - Virtual PC 6 - Infinity USB programmer. Ik heb het zopas uitgeprobeerd en er mijn eerste goldcardje mee geprogrammeerd als een test. U moet wel windows zelf laten zoeken naar de driver van de infinity als U de driver installeerd zoals we het doen op de Mac dan zegt hij dat de programmer niet aangesloten is, maar als u windows naar het programma leidt en hem laat installeren werkt het prima, hopelijk is dat een beetje help voor U. Nog een prettig nieuwjaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen