Gast Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Howdy, Weet iemand van jullie waarom ik een foutmelding krijg als ik de thorbecke site opvraag, Ik krijg dan een foutmelding van kern32 en alle explore pagina verdwijnen als ik de foutmelding bevestig. Ik gebruik Win Me en explorer 5.5
Ome Merde Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 misschien Windows er eens overheen installeren of een virusscan uitvoeren. Volgens mij was het het Yaha-virus wat je kernel32 vernaggelt. Heb je ook printproblemen ? groet, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Ben redelijk up to date met de vurus definities. Hij doet het alleen bij deze pagina. maar een x windows opnieuw kan nooit kwaad. Thanks
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Ady, Yahaa is geen virus maar een worm. Zit als attachment bij mail(van iemand die zelf besmet is), het openen van de attachment aktiveert de worm en deze zal alle adressen in je outlook en/of hotmail adressenbestand een mail sturen. Het is dus heel goed mogelijk dat je wel de worm hebt. Bij WXS.NL kan je een cure ophalen. Avensis
Puch Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Er staat hier een medicijntje tegen deze worm. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen