gert084 Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Ik heb een philips 7072 ontvanger en heb de nieuste versie er in gezet. ( DSX6072v1.32 ) Het is bijzonder mooie software versie maar het probleem is dat ik Ned 1 en SBS 6 kwijt ben. Is er iemand die mij kan vertellen, in simpele taal aub, wat er aan de hand is en wat ik moet doen om het probleem op te lossen.. Heel erg bijzonder bedankt alvast.. :
Gast Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Druk op je afstandsbediening +B11 of +B10 groeten
gert084 Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Geplaatst: 29 december 2002 Ik ga het zo even proberen ( Ik had namelijk weer de oudere versie geladen m.a w. even aan het werk en dan hoor je het wel ) Mag ik nog even wat anders vragen. Wat is nu precies het bestand Flash512k Wat doet dat precies.
Gast Geplaatst: 29 december 2002 Geplaatst: 29 december 2002 Daar zit de transponderlijst en de kanalen lijst in (TPT en TCS) Deze flash512k kan je uitlezen met declink en dan kan je de kanalen en eventueel de transponders aanpassen. groeten
gert084 Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Geplaatst: 29 december 2002 Dank je wel alles werkt weer... Alleen de BETA zenders, Wat moet ik daar mee doen Die doen nog niet Groeten Gert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen