Ga naar inhoud


[Strong 8100] Ervaring met STR8100MC2003r3


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een strong 8000H met V22 (=8100)en heb deze inmiddels al eens gepatched met V9 (+ goldcard) en V8 (+ funcard). Heb nu dezelfde problemen die anderen ook hebben, zoals het zappen bij premiere en het uitvallen van premiere 1A t/m 4B. Ik wil mijn strong nu patchen met STR8100MC2003r3 (van 3-12). Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Is deze patch beter dan V8 en werkt hij ook met funfiles, zoals SxFun6in1 van Emtec?

Veder heb ik gelezen dat IRDETO inmiddels werkt op de stong 8000. Ben een beetje jaloers want ik heb een 8100. Is er bekend of er ook een versie komt voor de 8100?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga eens kijken bij satfreek of M_Z daar staan verschillende versies. en irdeto op mijn 8000 werkt dus gewoon niet maar premiere is wel veel stabieler. ik heb als software type Jamming (Majoor weet hier alles van).

en de sx fun 6in1 files die werken bij mij prima

 

gr

 

 

Shimai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.sifteam.altervista.org/ hier vind je de provo 8100 werkt ongeveer hetzelfde als de jammings alleen niet zo uitbundig qua kleuren en m_z zou hier binnenkort een settingslijst voor maken

maar je kunt natuurlijk ook de kanalen handmatig zoeken succes ps ik draai op de provo 8000 werkt goed

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...