Hans Kuiken Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Moet je even in je menu kijken, bij mij in versie 1.42 staat in het hoofdmenu versie 1.42, of anders in het menu op 7 drukken bij Technische informatie, dan 2 indrukken bij decoder en software info moet ook staan welke versie erin staan. Hans
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Hoi, Bij tech.info op 2 staat bij mij: versie: 23 fabrikant: oem 2 type: 0 (nul) patch run: 0 (nul) Ik kan verder niets vinden van 1.42 of V9.6 ofzoiets groet
Hans Kuiken Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Heb je het hele menu doorgelopen, volgens mij heb je andere versie erin zitten dan ik. Het moet toch ergens in je menu staan. Hans
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Ik heb het gehele menu doorgelopen en kom tot de slotsom dat er niets anders staat dan dat ik opgegeven heb. Let wel ik gebruik dus nu nog steeds de Canalplus card en het enigste wat ik aangepast heb is de kanalenlijst En dat kan ik uiteraard zien aan de aangepaste kanalen. Wel kan ik onder de E toets nu zien welke kanaalvolgorde ik heb. Ik moet dus ook in de nabije toekomst nog een funcard installeren en alles wat daarmee samenhangt grtn
M_Z Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Als je met declink een kanalenlijst erin hebt gezet, wil dat niet zeggen dat je de firmware hebt aangepast. De firmware kun je aanpassen met serial.exe of lookerflash. En zet er dan gewoon altijd de allerlaatste in (nu dus 1.42), dan heb je ook steeds de nieuwste mogelijkheden. Momenteel heb je dus nog steeds gewoon de originele firmware erin staan (dat is dus herkenbaar aan de gegevens die je schrijft van menu 7,2) M_Z
Hans Kuiken Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Weet je dan niet welke kanalenlijst je er in heb gedaan. Heb je deze lijst dan bij M_Z vandaan gehaald. Hans
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Dit was nou juist mijn beginvraag van vandaag Ik weet niet meer welke ik erin gepacht heb grtn
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Ik ben net bezig met zo een tuner te patchen en die had dezelfde waarden erinstaan als jij hebt voor het patchen... Ik ben nou nog druk bezig met patchen dus kweet nie of dit gaat veranderen, maar mijn inziens, en ervaring met me eigen 6073, moet dat wel gaan veranderen. Waarschijnlijk heb je alleen maar de zenderlijst erin gezet ipv een nieuwe firmware. Tevens aangezien je met declink alleen maar zenderlijst en eeprom kan veranderen.
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 ik vertel er even bij dat het patchen seriel al gauw een uurtje of twee duurdt. dus weet je nu wel of je alleen de eeprom of de firmware hebt gepatch. vergeet niet als je met decklink werkt dat je ook de file moet hernoemen de firm van 2 mb wordt flash hernoemt en de eeprom moet je eeprom noemen geen punt bin erachter. heb ik gemerkt. anders lukt het je niet. grtz
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 esmetsers dat komt omdat bij jouw mapoties een v tje staat bij tabblad extra:bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypes. Dus jouw .bin is verborgen en als je dan zelf eeprom.bin neerzet staat er in feite: eeprom.bin.bin en dat is teveel van het goede.
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 tja , dat het zo makkelijk kon zijn had ik niet verwacht. maar natuurlijk heb je gelijk. bedankt voor de tip!!!
Gast Geplaatst: 19 januari 2003 Geplaatst: 19 januari 2003 Help! wie kan mij helpen met het patchen van mijn 7072. Ik heb de laatste tijd zoveel gelezen, dat ik het wel aangedurfd heb om de kanalenlijst middels een seriele kabel aan te passen, dat is gelukt. Maar voor de rest krijg ik een beetje buikpijn van het idee dat er wat mis kan gaan, termen als firmware, eeprom, flash.bin, enz, enz duizelen mij voor de ogen Ik woon in Enschede, diegene die mij verder op weg wil en kan helpen mag mij wel een PM sturen Loat mer kuuln lop wa los
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen