Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou mijn huis willen voorzien van een receiver met daarin meerdere tuners, om zo per tv onafhankelijk vanelkaar te kunnen zappen. Min of meer net zoals je bij kabel-tv ook kunt.

Bestaat zoiets? Weet iemand iets van merken en prijzen? Of is het slimmer om toch maar meerdere receivers aan te schaffen? Voor elke tv een aparte receiver dus.

Het gaat om vier tv's die ik los vanelkaar wil kunnen bedienen.

Geplaatst:

Je zal dan toch 4 losse ontvangers, met bijbehorende Canaal + abo's aan moeten schaffen. Je zal ook nog een LNB met 4 uitgangen moeten hebben, of een klein GSO systeem moeten aanleggen.

Al met al zal het zeer zeker geen goedkope hobby worden op deze manier. Je zal de knip behoorlijk los moeten trekken.

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

@ Edarnhem

Per TV een receiver

@ Prutsie

Kan er met splitters gewerkt worden naar iedere reciever zoals de meeste mensen dat nu doen vanaf hun wandcontactdoos, of is het signaal te zwak of te storingsgevoelig t.b.v. de receiver

Dartie

Geplaatst:

hoi ik gebruik een humax 5400 en een nokia 9500 op 1 schotel en 1 lnb het signaal dat naar de nokia gaat komt uit de humax daar zit namelijk een lnb out op.

ik kan hiermee ook naar 2 recievers te gelijk tv kijken.

is dit een optie mischien voor jou.

groeten ronald

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

Geplaatst:

Werkt dat?? Als de ene receiver horizontaal kijkt, hoe staat het dan met de andere??? Dit vind ik heel vaag!

Advies; 1 mooie ontvanger in de kamer;opandere plekken oudere beestjes neerzetten. Bij de kinderen bijvoorbeeld is een Pace'je al genoeg. Scheelt in kosten en toch overal beeld. En natuurlijk een Quatro-switch LNB.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

ja je kan maar naar een soort kijken H of V daar heb je gelijk in maar ja het meeste zit horizontaal zoals de nederlandse kanalen prem. enz. dus ja het is net wat je wil.

ik ben er zeer tevreden over.

een andere optie kan zijn een quatro lnb rond de 100 euro en je kan je er 4 recievers op aansluiten.

groeten ronald

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

Geplaatst:

wel blijft dan de eerdere opmerking dat je wel veel in de knip moet tasten...

Alles is mogelijk maar dat heeft zo zijn eigen prijskaartje

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen