Gast Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 hoi,ik heb versie 9.6 filmware in mijn ontvanger zitten ik gebruik 5in1 files van huts hij heeft ook 6in1 files hoe kan ik deze gebruiken in de file is de intern eeprom bestand niet aanwezig maar in de 5in1 files wel. Moet ik andere filmware hebbben en welke vordelen ten opzichte van versie 9.6 heeft dit.
Gast Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 Jeza, ik hoop dat jij snel reactie krijgt op je topic want ik heb dezelfde vraag. Ben nu bezig met een kaart te schrijven met de files van Hutsie en hoop hiermee weer beeld te krijgen. Als dat lukt, meldt ik me weer.
Gast Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 Jeza, zoals beloofd. Canal+ zenders zijn weer te ontvangen, de Premierre's ben ik echter weer kwijt. Het is maar een geluk dat ik niet zoveel Tv kijk, anders zou ik wellicht geniegd zijn de hamer ter hand te nemen. Alzo, slimme mensen laat eens weten wat er het beste gedaan kan worden om weer happy te zijn.
bolliee Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 Om weer happy te zijn zou ik de laatste versie van servie erin stoppen in combinatie met de 6-1 file,s.. Dreambox 800
Gast Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 Dank je wel Boliee, voor je reaktie, ik ben nu aan het proberen z.s.m. of iemand te vinden die me helpt met upgraden van de firmware ofwel zelf een os-link aan te schaffen.
bolliee Geplaatst: 30 december 2002 Geplaatst: 30 december 2002 Ik wil je wel helpen maar woon een beetje ver weg voor je.. Dreambox 800
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen